zondag 20 mei 2018

Update Sayang

Hallo Ineke en Vrienden van Ace, Hier even een levensteken van Sayang uit Haarlem. 
Het gaat prima met mij, Ik ben hier thuis de Big Boss en doe ondeugende streken, zoals stiekum via een stoel op de tafel gaan staan en dan Mama plagen door uitdagend te gaan blaffen ook het toetsenbord is leuk om met mijn poot op te meppen, terwijl Mama net bezig is. Mama kijkt me dan aan met haar bruine hondenoogjes en probeert dan echt streng te kijken. Lukt helemaal niet, want ze vindt me best wel grappig.
Naar buiten gaan is nog steeds een crime en ik doe mijn behoefte liever thuis op de bak. Gelukkig maakt Mama daar geen punt van en ja ik ben Mama’s zorgenkindje en wil daarom extra aandacht, wat niet altijd lukt, want er lopen hier nog kleine kaboutertjes in de rondte, die ook dol op Mama zijn.
Zal ff een foto mee sturen, kunnen jullie zien hoe ik er nu uit zie.
Wens jullie allemaal een mooie zomervakantie, wij blijven op balkonaria samen met Mama, want hier thuis voelen we ons het veiligste en slapen lekker in ons eigen bed.

Groeten van Sayang en de andere vagebonds en natuurlijk ook van Mama.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten