dinsdag 15 mei 2018

Nieve / Tjoelie

Op 24 januari ben ik dit lieve pluisje gaan halen in zuid Spanje. Samen in het vliegtuig, zij in een tasje bij mijn voeten, de hele vlucht niet gehoord!
Op Schiphol kennis gemaakt met mijn reu Teuntje, meteen dikke vrienden.
Omdat ze in Spanje nog in bad was geweest vond mijn dochter dat ze naar patchoelie rook daarom hebben we haar Tjoelie genoemd.
Tjoelie weet nog niet wat ze kater wil worden: een poes? Ze speelt graag met onze Katrien, samen door het huis racen! Of een cavia? Buiten in de ren gaat ze lekker bij cavia's Saskia en Amar liggen ๐Ÿ˜ƒ
Maar al met al wordt ze steeds meer hondje: op straat naar andere honden blaffen, thuis het huis bewaken met zeer luid geblaf!


Teuntje, Katrien, Saskia, Amar en ik: we zijn heel blij met dit lieverdje!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten