zondag 13 mei 2018

Hoi ik ben Zulu, een Perro de Agua,

Twee weken geleden ben ik, midden in de nacht, van Spanje naar Nederland gevlogen.
De eerste nacht durfde ik nog niet in mijn nieuwe mandje te slapen, voelde raar zacht aan mn poten.
Maar de andere dag is mijn baasje samen met mij in de mand gaan zitten en ontdekte ik dat het eigenlijk wel heel lekker ligt!
Ik vind het enorm fijn om geknuffeld en geaaid te worden; als de baasjes te snel stoppen geef ik gewoon een pootje, dan gaan ze lekker nog even door!
Soms schrik ik nog van rare dingen buiten; een gek beeld, een zwaan en rare geluiden. Maar mijn baasje stelt me dan gerust en we lopen gewoon door.
Ik heb ook een vriendinnetje hier in huis, een Jack Russel van 16 jaar. Zij leert me ook heel veel. Bijvoorbeeld wanneer ik moet gaan zitten, dat moet als de riem omgaat en als ik een kluif krijg.
Ik wist trouwens gelijk dat ik plassen enzo niet in het huis van mijn baasjes moet doen en dat ik in de nacht gewoon lekker in mijn mand mag blijven liggen!
Het gaat hier heel goed en ik ben een hele blije hond. Ik ga nog veel leren, maar dat vind ik leuk hoor, ik ben een leergierige hond.
Groeten
Zulu


foto van Ace-charity Fabienne Paques.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten