dinsdag 13 februari 2018

Een mooie gebeurtenis...

Gisteren was ik bij Tom&Co in Berchem  ivm een inzamelactie voor een facebookgroep.
Eén van de klanten was een dame en die had een heel lief zwart hondje bij.
Ik vroeg hoe lang ze hem al had en zo...
Ze zei dat ze Oleo iets meer dan drie jaar geleden had geadopteerd. “Het is een Spanjaardje maar hij was in opvang in België. Hij komt van SHIN.” !!!
Wat een toeval dat ik precies op dàt moment daar was en Elisah en haar hondje ook!
Ik heb meteen enkele foto’s genomen om aan jou door te sturen. Ik dacht dat je dat wel fijn zou vinden. 😃
Elisah zei dat Oleo adopteren de beste beslissing was die ze ooit in haar leven had genomen.
Ze houdt zielsveel van hem, en die liefde is duidelijk wederzijds. 

Oleo is een heel rustig en zacht karaktertje en windt zich nooit op. Het is echt een super lieverd, een zwarte parel, een diamant. 😃

Groeten van Gerd


1 opmerking: