woensdag 17 januari 2018

Onze ervaring met adoptie van Wolfy.

 Ik was al een tijdje Ace aan het volgen op fb en al zovele hondjes gepasseerd, telkens zei mijn man dan, oh, heb je die al gezien, en die... ik hield de boot af, want met al een hond in huis en 2 poezen, durfde ik niet goed een asielhond in huis te nemen, tot het moment ik onze Wolf zijn foto zag, die ogen recht naar mijn ziel. ‘S avonds kwam mijn man thuis en weer, oh, heb je die Wolfy al gezien! Jaja, heb al achter hem geïnformeerd, hij is al in België, heel snel volgde bezoek bij het geweldige opvanggezin met onze hond, verliep heel goed, dan nog een bezoek bij ons thuis om reactie poezen te bekijken, ook geen probleem, de week nadien hebben we onze Wolf definitief mee naar huis genomen, nog geen seconde spijt van gehad. Eerste maanden waren niet makkelijk, maar elke dag zagen we hem vorderingen maken en zo zijn best doen. Wolfy is nu bijna een jaar bij zijn gezinnetje en we houden zo enorm veel van hem! Opvanggezinnen zijn onwaarschijnlijk belangrijk en hebben al heel veel honden die extra kans kunnen geven op geluk! Zoveel respect voor hen 
foto van Kristien Hoefnagels.

foto van Kristien Hoefnagels.

foto van Kristien Hoefnagels.

foto van Kristien Hoefnagels.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten