donderdag 11 januari 2018

Nazorg mederwerker



In 2013 kwam ik in aanraking met de stichting Ace.
Eerst als opvang gezin , maar kwam er snel achter dat wij niet geschikt daarvoor zijn.
Het eerste hondje die in opvang kwam is  ook niet meer weggegaan.
Toen kwam er een mail voor nazorg medewerker  en na wat meer informatie heb ik me daarvoor aangemeld .
En al snel werd ik wegwijs gemaakt hierin.
Nu 5 jaar later en ondertussen ruim 600 hondjes in de nazorg gehad of nog in de lopende nazorg.
Wat is dat leuk om te doen , een jaar lang het verloop mee te maken .
Hondjes die bij de adoptanten komen van oké jongens ben thuis , tot hondjes die heel angstig zijn en die moeten leren dat het leven niet slecht is .
Want hoe goed of slecht ze het hebben gehad een hond kan nog een hoop leren en zeker de hondjes die het slecht hebben gehad.
Heel soms gaat het niet goed , maar ook dan word er gezocht naar een gouden mand waarin de hond wel  kan groeien en gelukkig lukt dat meestal.
Ik hoop dit nog heel lang voor de stichting te kunnen doen ,want waar je ook bent in de wereld nazorg kan je altijd geven .


Groet Saskia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten