dinsdag 30 januari 2018

In memoriam Baudi

Met zoveel pijn in mijn hart geef ik door dat wij gisteren afscheid hebben moeten nemen van Baudi ( 8.5 jaar geleden Spike) geadopteerd via Ace.
Hij is in mijn leven gekomen en in mijn ziel gekropen. Ik zijn steun , hij mijn steun. 
Trouw , lief en zo bescheiden.
Zijn Ace vriendinnetje Maggie mist hem zo...heeft vannacht erg gehuild, naast mijn bed geslapen met mijn hand op haar koppie.
Ons hele gezin is zo verdrietig, we gaan hem zo ongelooflijk missen. 
Mijn mooie witte schaduw wat hielden we van jou! 
Ik wil ace bedanken voor de knappe man in ons leven , hij heeft ons leven nog mooier gemaakt.

Liefs Mara


1 opmerking:

  1. Heel veel sterkte, wat verschikkelijk is et om jou geliefde huisdier te moeten laten gaan.
    Wat een mooie hond 🐶 😢😢

    BeantwoordenVerwijderen