zondag 7 januari 2018

Geluksvogel Tété

Hallo,

Kennen jullie mij nog?

Ik ben Tété van de familie T.
Tico, Taco,Totem, Tayu & Talia zijn mijn broers en zusjes.
Op 24 december kwam ik bij mijn nieuwe familie aan. Wat was ik bang op de luchthaven.
De eerste week huilde ik een aantal keer s' nachts , maar intussen ben ik het goed gewoon !
Ik ben vooral helemaal weg van de tuin hier. Graven, bloemen plukken, takjes kauwen, steentjes oprapen en ondeugend weglopen, vogels spotten, met mijn oren flapperend in de wind ...alles is nieuw en leuk. De uitdrukking 'geen weer om een hond uit te laten', die ken ik niet hoor 😉

Ik ben wel nog bang van auto's, wat maken zo'n dingen veel lawaai! Wandelen in het bos doe ik ook super graag, maar het allerliefste plof ik na zo'n vermoeiende dag in mijn gouden mandje neer. En dan word ik door iedereen geknuffeld. Zaaaaalig!

Mijn wens voor 2018 is dat er nog véél hondenvriendjes een gouden mandje vinden!
Een dikke poot van;

Tété





Geen opmerkingen:

Een reactie posten