woensdag 3 januari 2018

Gelukkig Nieuwjaar aan al mijn hondenmaatjes in Spanje!


Hopelijk vinden jullie  ook een warm mandje zoals ik gevonden heb.
In Spanje noemden ze mij Iron, maar hier zeggen ze Flokky of Flokje of Flokkywokky tegen mij ( daar begrijp ik niets van )  Ik heb nu sinds één jaar mijn thuis gevonden en ondertussen verloopt alles prima.
In het begin was ik van alles bang  maar nu na één jaar ben ik bijna van niets meer bang.
Ik ga alle dagen wandelen met één of twee van mijn drie wandelmensen , we gaan veel naar het strand en een hele grote vijver waar ik achter de eendjes kan aanzitten ( dit doe ik heel graag )het bos of gewoon eens langs de straten hier. Ik heb drie kindjes waar ik zot van ben en hen bescherm want het zijn mijn gezinsvriendjes.
In het begin at ik bijna niets , maar nu eet ik ondertussen ALLES , ik ben ook een grote snoeperaar geworden .
Dit  is wat te zien aan mijn buikje die ik hier bijgekregen heb .
Op een wandeling in Dendermonde heb ik één van mijn broertjes terug gevonden , wat fijn was dat !
Hij woont in Antwerpen. Hopelijk spreken onze baasjes nog eens af , dan kunnen wij terug samen spelen.
Zo , ik geef jullie allen een vrolijk  pootje en tot de volgende keer
Likjes

Floky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten