donderdag 25 januari 2018

DAGBOEK DONDERDAG - Ik ben Marlein, mijn verhaal is heel gewoon voor Spanje,...

Mijn naam is Marlein, mijn levensverhaal is iets waar ik me nu geen zorgen over maak, maar wel eentje dat heel gewoon is hier in Spanje,… Ik ben een van de duizenden pupjes die elke loopsheid op de wereld komen, uit duizenden weerloze moedertjes,… En na een, twee of drie maanden, als de kinderen uitgespeeld zijn, of wanneer ze zich realiseren dat wij dan beginnen poepen en plassen, en heel actief worden, moeten wij weg,… Zo kwam ik terecht in een dodenstation,… Maar ben nu gered, omdat ik een schatje ben,… Ik ben een Spaans dametje dat ondanks alles toch geluk had en mijn leven ergens wil beginnen, een leven lang,… Ik ben lief, een grote knuffel, vrolijk en speels, een echte pup dus !!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten