vrijdag 5 januari 2018

Berichtje van Wendolyn

Mijn baasje kreeg een berichtje van ACE met de vraag hoe het nu met mij gaat. Nou het gaat GEWELDIG! Iets meer dan een jaar geleden was mijn  oude naam in Spanje Wendolyn maar hier heet ik  Shakira. Momenteel bestaat mijn roedel nog uit 2 baasjes en ik, want helaas is mijn kleine stief zusje een half jaar geleden  overleden. Tja wat kan ik over mijn baasjes vertellen; de ene verwend met veel te veel maar dat vind ik niet erg! De ander probeert me discipline en vertrouwen in mensen bij te brengen. Lastig is wel dat ze soms wel erg lang staat te kletsen...dan ga ik er bij liggen en wacht tot we verder wandelen.Ik woon tussen bossen in en ren met stokken en laat me het liefst neerploffen in een modderpoel.We gaan ook vaak naar de boot waar ik als een volleerde ballerina over de smalle plank balanceer. Ik waak vanuit mijn luie stoel over het hele gebied en blaf als een grote! Ik doe stoer maar doe zelfs geen muis kwaad. Stiekem heb ik opgevangen dat mijn baasjes bezig zijn voor een nieuw zusje voor mij via ACE maar ik doe net of ik van niks weet. ACE maak je over mij maar geen zorgen want ik leef als God in Havelterberg! 
Groetjes aan alle hondjes in Spanje. Ik hoop dat ze ook een gouden mandje vinden! Doeidoei!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten