zondag 31 december 2017

Spike (Ace Reese)

Lieve ACE-vrienden & honden-vriendjes & -vriendinnetjes in Spanje,

Allereerst iedereen alvast een heel gelukkig nieuwjaar. Voor mij, Spike (Ace Reese), was 2017 het jaar van een heel diep dal maar gelukkig ook een enorme piek: Van gedumpt zijn in een dodingsstation naar een heel fijn gouden mandje in Nederland waar ik nu al een half jaar verblijf.

Ik heb 5 baasjes die enorm dol op mij zijn. In de zomer toen ik net mijn gouden mandje had gekregen, ben ik zelfs al op vakantie geweest. Met water had ik duidelijk nog niet echt kennis gemaakt, maar raak er steeds meer aan gewend. Loslopen in het hondebos en bij een groot recreatiegebied gaat heel goed. Ik maak dan heel veel vriendjes en durf zelfs al een stok uit het water te halen. Zwemmen is nog net iets te veel van mij gevraagd maar ik durf wel met mijn rug onder water. Best stoer vind ik zelf wetende dat ik pas een half jaartje in Nederland ben. Ik hoop dat ik nog vele jaren bij mijn baasjes mag blijven.

Iedereen nog hele fijne dagen en hoop dat veel adoptiehondjes volgend jaar een gouden mandje mogen vinden.


Hondje Spike (Ace Reese)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten