zaterdag 2 december 2017

Jachtluipaard Marie-Sol

Hallo lieve dierenvrienden..
Heb na een periode van verdriet, eerst het overlijden van mijn vriend, daarna het verlies van Jo, mijn cockertje, sinds vanmorgen voor het eerst weer uitbundig gelachen.
Na vier weken, ook mede door mijn operatie, kon ik eindelijk weer eens heerlijk wandelen met de spanieltjes in een bos, een dorpje verderop.
Nou, dat was voor hen natuurlijk al prachtig ,eerst mee in de auto en dan ook nog wandelen!
Echter, ik wist dus echt niet dat ik een jachtluipaard!! in huis had.
Kleine dappere Marie-Sol zag een Golden Retriever in het bos aankomen, en.. hoezo metamorfose, ze veranderde op slag in een jachtluipaard, in die zin, ze sloop op hem af, buikje op de grond, voorzichtig het ene voetje voor de andere en de nekharen rechtopstaand.
De Golden Retriever had zo iets van, oke, geloof jezelf, maar ik doe het niet, dus gaf geen enkele reactie.
Ja, toen was voor Solleke de grap er ook totaal af, en ging verder met dollen met haar vriendje Jody.
Afijn, ze zijn nu heerlijk bekaf en hun belevenissen zullen vast en zeker vannacht wel weer tot uitdrukking komen in dromen als ze lekker bij mij in bed liggen.
Wat ik er maar mee wil zeggen is dat ik mijn spanieltjes dankbaar ben voor hetgene ze mij geven, en vooral… dat ze me voor het eerst sinds tijden weer behoorlijk aan het lachen hebben gekregen.


Lieve groeten van Marie-Sol, Jody en Tieske.

Jachtluipaard Marie-Sol, je zou het niet verwachten, zo,n onschuldig snoetje..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten