donderdag 7 december 2017

Ina en Amy,...

Het gaat erg goed met Ina en Amy.
Amy was heel erg bang toen ze eind maart naar Nederland kwam en de eerste maanden ook nog. Van Rotterdam moest ik haar toen ook naar de auto tillen omdat ze niet durfde te lopen. Auto's was ze enorm bang voor en ook voor bijna alle mensen. Ze durfde ook niet in de achtertuin te komen, er rijdt altijd verkeer bij ons langs, we wonen op een hoekje.
1/2 september zat ik in de tuin op de bank en Ina lag ook buiten lekker in het zonnetje en daar kwam Amy voor het eerst uit haarzelf naar buiten om bij ons te komen zitten.

Ik woon samen met mijn broer Douwe, vooral voor mannen en kinderen is Amy erg bang.
Ze zijn nu dus 8 maanden bij ons en sinds de afgelopen 3 maanden is ze niet meer bang voor Douwe.
Eergisteren kwam ze voor het eerst naar mijn moeder toegerend, helemaal blij, die ziet ze 1x in de week/ in de 2 weken.
Heel erg mooi om te zien hoe ze elke week weer meer durft en minder bang is voor dingen.
Veel dingen die nieuw zijn vindt ze uiteraard nog wel erg spannend, maar ze is nu vooral erg blij en tevreden.
Ina is een hondje met heel erg veel energie. Mensen vindt ze vooral leuk als ze wat lekkers krijgt. 's avonds komt ze wel eens bij me op schoot liggen.
Andere hondjes buiten snuffelt ze even een paar seconden en dan kijkt ze weer of ze ergens eendjes of katten ziet waar ze achteraan zou willen gaan.
Ik heb gister een hele mooie foto van Ina gemaakt met mijn spiegelreflex camera (die waar ze naar links kijkt)
Op het roze kleedje zie je Amy hoe ze de eerste 2 a 3 weken was. Op het groene kleedje zit ze zo mooi als een modelletje.
Ik ben nog elke dag super blij met ze!!
Vriendelijke groeten,
Bowien

P.s. Ik las op de website dat 2 pups (Eileen en Elora) van Amy naar Nederland zijn gekomen en twee pups naar België zijn gegaan (Enara en Eliot).
Ik vroeg me af hoe het nu met de pups is, het zou leuk zijn een berichtje van hun baasjes te krijgen. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten