donderdag 28 december 2017

Fijne feestdagen en een beestachtig 2018!!!

13 September 2017 was de dag dat Lucky (Vedette) in mijn armen mocht komen. Ze kwamen met 4 hondjes op Schiphol aan. Lucky was het jongst van alle 4, maar stak met kop en schouder boven de rest uit.
Het was liefde op het eerste gezicht!

Nu inmiddels ruim 3 maanden verder en Lucky ruim 8 maanden oud gaat het helemaal super met hem. We hebben samen een cursus gedaan en dit heeft hij super gedaan. De angst voor mensen is nog wel sterk aanwezig, maar stapje voor stapje gaat dit iets beter. Dagelijks wandelen we door de bossen en speelt hij met (bijna) alle honden die hij tegen komt. Het is een erg vrolijke man, die me overal in de gaten houdt.

Ik kan me geen betere hond voorstellen dan Lucky en ben nog steeds ontzettend dankbaar dat hij bij mij is gekomen. Hoop dat we nog jaren van elkaar mogen genieten!!!! 

Iedereen fijne feestdagen en een liefdevol 2018!!!
Hoop dat er veel hondjes een liefdevol mandje krijgen en net zo gelukkig worden als Lucky!

Met vriendelijke groet,
            Debbie. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten