zondag 5 november 2017

Bobby’s (ACE Sulivan’s) ochtendrituelen

‘s Morgens wordt ik wakker door de was- en aankleedgeluiden van mijn baasje
Dan rek ik me nog eens lekker uit en spring van de bank

Als ze de kamer in komt zit ik al te wachten bij de deur en dan krijg ik een uitgebreide goedemorgen knuffel
Elke dag weer zegt ze hoe leuk en lief ze me vindt en dat ik zo’n knappe kerel ben
Ook begroet ik mijn hondenvriendjes Guusje (ACE Linneke) en teckeltje Zen
Daarna ga ik springend en gekke geluidjes makend met mijn 2 maatjes de keuken in
Ik ben zo dol op die heerlijke brokjes met iets lekker erdoor, jammie
Ja, ook bij Spaanse mannen gaat de liefde door de maag
Daarna P & P in de tuin en even inspecteren of daar alles in orde is
Terwijl mijn baasjes genieten van een paar kopjes koffie wil ik graag een uurtje knuffelen bij een lekker muziekje
Dan kan ik pas echt losgaan en lekker hard rennen in de polder!
In de polder laat ik soms zien dat ik een echte kerel ben, ik zoek regelmatig de rek op in hoever ik bij het loslopen van mijn baasjes weg mag rennen
Als ik het te druk heb met vogels of andere interessante dingen dan luister ik soms ook niet!
Mijn baasjes zijn dan een beetje boos uit ongerustheid, maar ze laten het niet aan mij merken (denken ze)
Ze blijven vriendelijk maar ik moet dan wel aan de lange riem en ik krijg een brokje
In mijn Spaanse leven mocht ik nooit buiten, in Nederland mag dat wel, ik vond het eerst vreselijk eng, maar na heel veel oefenen vind ik nu buiten rennen geweldig
In mijn oude leven pakten ze me vaak héél hard aan daarom was ik ook zo bang, maar nu wordt ik hooguit een keer streng toegesproken
Ik geniet van van mijn nieuwe leven en mijn baasjes genieten van mij
Sorry ik moet nu op gaan schieten want we gaan met zijn allen een paar daagjes naar ons vakantiehuisje in Zeeland
Daar vind ik het ook te gek, lekker wandelen in de bossen of op het strand en dan lekker relaxen bij de open haard
Een dikke dank je wel voor alle “ACE-ers” die voor mij een nieuwe start mogelijk maakten




Geen opmerkingen:

Een reactie posten