donderdag 26 oktober 2017

Laatste nieuws over Chica,voorheen Carmen

Hallo dierenvrienden,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Chica een Spaanse hond van het soort Bodequera-mix nu twee en een halfjaar oud. Bij ACE was mijn naam Carmen. Ik ben deze week juist een jaar bij mijn lieve ouders hier in Holland. Dat ik het hier heel goed naar mijn zin heb staat als een paal boven water. Een jaar geleden had ik altijd maar honger en kon ik niets op straat laten liggen, alles stak ik maar in mijn mond. Nu gaat dat al veel beter al blijft het trekken. Vijf maanden terug kwamen mijn ouders met een kleine zus thuis, een Malthezer pupje waar ik gelijk mee bevriend raakte en met haar kan spelen en vechten, Arischa heet ze . Ik doe ze van alles  leren, ook heel veel wat eigenlijk niet mag. Van haar leer ik ook weer veel hoor want zij kan er ook wat van. Boeven noemen onze ouders ons zoals we samen soms te keer gaan. Een enkele keer zo erg dat we uit elkaar gehaald worden en tot rust gemaand. We kunnen ook samen heel hard en ver weg lopen. Een probleem is dan wel dat we niet goed luisteren naar onze ouders om terug te komen. Ik heb ook nog een oudere broer Chimba dat is net als ik een hond geadopteerd van ACE maar Chimba is hier al ruim 9 jaar en nu ongeveer 12 jaar oud. Met hem speel ik ook wel eens maar hij kan het  nooit zo lang meer. Elke dag gaan we zeker drie keer uit wandelen, soms ook naar het strand. Chimba gaat dan ook wat zwemmen maar ik doe dat niet, ik vind in water spelen niet leuk en zwemmen helemaal niet. Ik doe wel graag rennen op het strand en zo. Over een paar weken gaan we weer voor een hele poos naar Spanje, daar wonen we dan ook direct aan strand. We kijken er allemaal naar uit om daar te gaan wandelen en rennen op het strand.
Zo dat is het wel weer dacht ik zo, jullie weten nu dat alles goed gaat met mij. Ik wil jullie van ACE allemaal, ook namens Chimba hartelijk danken voor jullie goede zorgen voor al de verschoppelingen zoals wij geweest zijn.

Pootje van mij en Chimba en ook van mijn kleine zus Arischa.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten