dinsdag 31 oktober 2017

In Memoriam Jo

Hallo lieve dierenvrienden,
Tot mijn groot verdriet heb ik vanmiddag mijn dapper oud manneke Jo moeten laten inslapen..
Het lijfje was op, het ging niet meer…
En Jo, die had het ook in de gaten van wat er kwam, had er kennelijk vrede mee want lag lekker te slapen in de auto en daarna op mijn schoot in de wachtkamer van de dierenarts, genoot nog intens van mijn aaien op zijn bolletje ..
Ja, dan de laatste injectie, nog een laatste lik van hem, en dan… dan is het over.
Hij heeft nu geen pijn meer en ligt nu op zijn bedje in de kamer tot morgen, dan breng ik hem naar het crematorium.
Erg aandoenlijk is het feit dat Jody zijn speeltje naast het gezichtje van Jo heeft gelegd…en daar nog steeds ligt..
Jo met de Banjo, het lievelingshondje van mijn vriend die voor 4 weken terug overleden is.., 1 ding weet ik zeker, ze zijn nu weer bij mekaar..
Lieve Jo, mijn scharrel-ei, mijn alles, bedankt voor je onvoorwaardelijke liefde en het plezier wat je me door de jaren heen hebt gegeven..
Rust nu maar lekker uit ,je bent nu weer bij je hondenvriendjes en je grote vriend en ook de mijne Harry, we zullen je nooit vergeten!

Jody, Marie-Sol en Tieske Nieland.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten