woensdag 18 oktober 2017

Hoe onnadenkend kun je zijn, terwijl…..

Hallo lieve dierenvrienden,
Gisteren met mijn vriendin naar de Zuidlaardermarkt geweest, even een  uitje, na het verlies van mijn vriend.
Ja, en dan loop je daar op de paardenmarkt en ineens zie ik daar een echtpaar staan met een mooi klein zwart  kwispelend cockertje aan een touwtje.
Waarop ik vroeg, is het Cockertje ook te koop, grapje,, nou nee dus, maar op het moment dat ik hem wilde aaien kreeg ik een paar witte blikkerende tandjes te zien, nog net niet gebeten in mijn hand.
Het bleek een zeer zwaar getraumatiseerd Cockertje te zijn die hun geadopteerd hadden vanuit een asiel
Hoe stom kun je zijn, waarschuw altijd iedereen om niet zomaar een onbekende hond aaien, maar ik, als Cockerverslaafde gooide ineens mijn eigen regels overboord…, nou ja heb wel een slecht voorbeeld gegeven t.o.v. mijzelf.
Afijn, het bleek uiteindelijk een Duits echtpaar te zijn, die meerdere getraumatiseerde honden opvangt, vooral Cockers, dus..   de wereld is  zo slecht nog niet!!
Collega,s vroegen mij vanmorgen, en.. wat heb je gekocht, zeker een Zuidlaarderbol, nee, een tas vol met fruit voor mij en een zakje pensstaafjes voor mijn Cockerbende.!!

Lieve groeten van Jo, Jody ,Marie-Sol en hun vrouwtje, Tieske Nieland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten