zondag 22 oktober 2017

Feyo (Hopalon) 1 jaar in Nederland

Wat gaat een jaar toch snel! Oktober 2016 kwam Feyo (Ace: Hopalon) een beetje timide aan op Rotterdam Airport.
In het begin was het voor ons allebei wennen maar binnen een dag hadden we al het beginnetje van een band en die is in de loop van dit jaar alleen maar sterker geworden. We zijn echt maatjes.
De cursussen gingen ook prima, hij is leergierig en luistert heel erg goed en ook ik heb veel geleerd 😃
Het beste hondje van de klas zo af en toe!
Hij kan goed alleen zijn, meerijden met de auto vindt hij hartstikke leuk, het strand is favoriet. Hij is al mee geweest op vakantie en dat was zó leuk.
De blijheid als je thuiskomt of als je iets leuks met hem doet is onbetaalbaar.
Feyo is wel een zomerhondje, regen en nat gras vindt hij verschrikkelijk. Sneeuw vindt hij wel leuk. Relaxen in zijn mand of op de bank doet hij ook graag.
Het gaat goed met Feyo, hij heeft het fijn en dat timide hondje is nu een enthousiast en trouw kameraadje. Ik ben ontzettend blij met Feyo en ik denk hij ook met mij.
Ik dank Ace voor al het goede werk!
Groeten van
Monique Slingerland











Geen opmerkingen:

Een reactie posten