dinsdag 26 september 2017

Kenzo nu 3 maanden thuis.

Het gaat  prima met Kenzo. Hij past  zich prima aan. Nog wel altijd enthousiast (hij zingt erover) als hij een hond tegenkomt  die hij nog niet  kent. De katten buiten blijft lastig  maar  daar hebben meer honden last  van. Hij gaat ondertussen naar  een jonge hondengroep training. Waar  hij het prima doet en het ook  geweldig leuk  vind.  Ik ben 1 keer met hem  naar  dierenarts geweest.  Hij had een depend verband bij mijn moeder opgegeten.  Hij heeft  een spuitje gehad  om over te geven.  Verder geen gekke dingen.  Het is echt wel opletten  met meneer  want alles is leuk en kan stuk😁. Heb een stuk hertengewei voor hem gehaald. Dit is goed hard en kan hij zijn knaaglust op uitleven. Schoenen vindt hij ook geweldig, opruimen dus. Een snuffekleedje zelf gemaakt van een fleecekleedje en afdruipmatje. Wat brokjes erin en hij vermaakt zich prima.  Ook brokjes onder  1 van de 3 bekers verstoppen en laten zoeken vindt hij geweldig. Het is een slimmerdje.Vandaag is hij voor het  eerst wezen fietsen met mijn zoon. Dit ging prima, hij vond het heerlijk.
Ik geniet  met volle teugen van Kenzo en Omgekeerd denk ik ook.
Bovendien heeft hij 2 vriendjes. De  ace honden van mijn zoon en dochter. 






1 opmerking: