zondag 10 september 2017

Bali op het Grote Weerzien

Bali (ACE Hielo) was erbij in Eck en Wiel! Het was de eerste keer dat we hem van de lijn af durfden te halen. Hij heeft heerlijk gespeeld met de andere honden en bleef de hele dag razend enthousiast in het rond rennen. Daarnaast hebben we ons ook uitgeleefd in het behendigheidsparcours, waar hij zonder enige ervaring ontzettend snel begreep wat de bedoeling was. Ik doe nu gehoorzaamheid met Bali op de hondenclub, waarna ik graag met hem in de behendigheidsgroep zou willen gaan trainen, dus ik was blij om te zien dat hij het leuk vond! We hebben de dag afgesloten met een foto met Fabiënne, en daarna met Paky, die haar Hielo nog heel goed herkende. En de herkenning was wederzijds! Het was heel ontroerend om Bali met haar te zien knuffelen. Ik heb genoten van de dag en vond het een mooie ervaring. Het was heel hartverwarmend om te bedenken dat al deze ooit als kansloos bestempelde honden, aan het einde van de dag weer terug zouden keren naar hun warme mand.


Ik heb nog wat foto's bijgevoegd van onze dag.


Groetjes van de adoptanten van Bali, en een pootje van Bali zelf








Geen opmerkingen:

Een reactie posten