donderdag 31 augustus 2017

Albabina

Hallo ik ben Albabina voor ACE maar ik heet al heel lang Donna.
Ik heb het erg naar mijn zin in de opvang maar het zou toch mooi zijn als ik ook naar een gouden mandje mag zoals mijn opvang dat noemt. 
Ik mag altijd lekker los lopen,graaf er op los en soms ga ik pootje baden.
En ik wil ook netjes poseren voor fotoos al kijk ik dan wel stiekum vaak de andere kant op haha.
Het onweerde gisteravond en dat vond ik niet zo geweldig, ik blaf af en toe naar de donder hihi.
Ik moet vaak traplopen wat niet echt mijn hobby is maarja ik kan het dus mijn opvang is trots op mij.
Ik hou ook van lekker eten en voor een snoepje blijf ik zeker in de buurt mmm.
Tot de volgende keer

Groetjes van albabina/donna.






Meer informatie over mij vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten