maandag 31 juli 2017

Sorro

Hallo allemaal,
Ik ben Sorro, jullie kennen mij als uit de auto gegooid door mijn baasjes en wonende bij een benzine station.. Wat was ik verdrietig zeg. 
Na een dood enge reis kwam ik in een vliegtuig aan in Nederland bij mijn nieuwe ouders. 
De eerste dagen was ik bang voor mijn ouders en grote broer, ik dacht ook echt dat ik het niet zou overleven toen ik de grootste hond uit mijn leven zag (in het Nederlands heet deze hond paard) maar nu ben ik er klaar voor om jullie over mijn nieuwe leven te vertellen.

Mijn motto is: een dag geen water/modder pret is een verspilde dag!!

Hobby: tuinieren, zie foto 8 = trots op mezelf!
mam er kunnen nieuwe plantjes in de tuin!!

Het leukste woord in de wereld is SORRO, mijn naam..  Zodra mijn moeder roept race ik als een racket naar haar toe!! Krijg ik een koekje. Sorro=koekje

De laatste foto dat is mijn broer, Pestorr, 7 jaar geleden hebben mijn ouders hem van ACE geadopteerd.

Ik ben nog wel bang voor (de meeste) mannen en kinderen maar dat gaat steeds beter. 

Leven in Nederland = LOL :)

Dat was een verhaaltje over Sorro
Groetjes

Demelz


Geen opmerkingen:

Een reactie posten