woensdag 19 juli 2017

Homer (nu Jochie)

Graag wil ik laten weten dat het heel erg goed gaat met Homer (nu Jochie).

Op 19 november heb ik hem op gehaald op Schiphol en het was een warm weerzien (we hadden elkaar eerder uitgekozen toen ik drie dagen in het asiel in Spanje was).

Het is een heerlijke knuffelkont en we kunnen daar allebei geen genoeg van krijgen…..

Met de andere honden (ook van ACE) gaat het hartstikke goed en hij heeft ook al een vriendinnetje.
Van links naar rechts; bij ACE Jim (nu Flo),Dodge (nu Knor),vriendinnetje Janssen en Homer (nu Jochie). Zo ziet mijn achterbank er uit op een gemiddelde doordeweekse dag 😃

Een strandwandeling met zijn liefje.

Mee op visite.

En zijn eigen roedel, zijn grote vrienden en familie…..familie ACE.
Mijn GROTE LIEFDES Flo,Jochie en Knor.

Het gaat super goed met allemaal en zij en wij zijn ontzettend blij met elkaar.
Wat een geluk om samen zo’n Liefde volle en harmonische roedel te zijn!

Dank je wel alle lieve mensen van ACE dat jullie dat mogelijk hebben gemaakt en natuurlijk in het bijzonder Fabienne.

Liefs van ons.

Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten