dinsdag 23 mei 2017

Daar sta je dan.........

Honden uitlaten, netjes poep ruimen en dan het zakje deponeren in een afvalbak. Iedere hondenliefhebber kent dat wel. Maar helaas gistermiddag tijdens het weggooien hoorde ik iets van metaal de bodem van de prullenbak vallen  shit.... de sleutel en ja wat dan...Je vraagt je misschien af hoe kan dat, nou zal eens even uitleggen. Via de frutsel en knutsel groep van ACE had ik een poepzakhouder laten maken waarin ik de poepzakjes even tijdelijk in kan doen, want met 4 honden heb je geen handen vrij om ook dat nog vast te houden. Nu doe ik altijd de sleutel in de houder zodat ik er altijd een bij me heb om weer terug in huis te kunnen.
Nou ja ik stond daar dus 😟.... even kijken hoe ik die sleutel eruit kon vissen maar helaas zit er een overkappinkje op dus kon er niet bij. Naar huis gelopen, gelukkig is mijn man bijna altijd thuis, en toen met een andere sleutel geprobeerd of ik het met een magneet kon oppakken, nee dus... wat nu?
De bakken worden geleegd door de gemeente dus heb die maar gebeld, schaamde me rot, maar wilde de sleutel wel terug. Ik kreeg na doorverbonden te zijn een man aan de telefoon en hem uitgelegd hoe en wat en ik kreeg als antwoord, we gaan er naar toe en brengen de sleutel wel even langs! En ja hoor binnen een half uur had ik mijn sleutel weer. Nu als ik er aan denk, de sleutel maar in mijn broekzak doen als ik weer met de honden op pad ga 😀

De handige poepzakhouder

De bewuste prullenbak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten