maandag 29 mei 2017

Adoptie Nito

Nito heb ik geadopteerd. Hij is ruim 1 jaar bij mij. De eerste week moest ik heel erg wennen, omdat ik geen hond gewend was. Maar dat is nu anders. Ik ben heel blij met Nito. Altijd vrolijk, kan goed met andere honden opschieten en luistert redelijk. Voldoende genoeg tenminste. Voor mij kan ik geen betere hond wensen. O ja hij kan goed opschieten met mijn poes Snoes die ik al eerder had. Ik ga 4 keer per dag wandelen met Nito en voor mij is dat ook goed, dan krijg ik ook genoeg beweging en ik ben zeker 9 kg er mee afgevallen. Soms kijk ik naar jullie site en dan zie ik die lieve hondjes voorbij komen en dan moet even verstandig zijn en niet in een opwelling eentje adopteren. Bij Nito heb er ook een tijd over na moeten denken, maar ik heb met hem een goede keuze gedaan. Bij mij in de buurt kom ik veel mensen tegen die honden geadopteerd hebben uit Spanje, Turkije, Polen en Portugal. Het leuke ervan is dat deze honden allemaal goed met elkaar kunnen opschieten. Geweldig om dat te zien.

Groetjes van Myrna de Been - van Dooren en Nito


Geen opmerkingen:

Een reactie posten