vrijdag 26 mei 2017

ACE Humphrey

Hallo luitjes van ACE !
Eindelijk mocht ik dan naar mijn nieuwe familie vliegen in Nederland.
Ik heb het heerlijk naar mijn zin hier, mijn vrouwtje houd net zo van knuffelen  als ik dus ik mag heerlijk naast haar in bed liggen !
Daar geniet ik enorm van, ik ga bijna overal mee naar toe en dat is cool.
Ook mocht ik me gister samen met mijn nieuwe broer (ACE  Ragebol) Ziggy uitleven op het strand met dit heerlijke weer !
Mijn geluk en blijdschap  kon niet op en bedankte mijn vrouwtje even zichtbaar hier voor.
Ik gedraag mij heel goed, ben zindelijk, lief voor mijn vrouwtje en de kleine kinderen, wil uuuren  bij ze liggen en knuffelen, dat vinden mijn baasjes helemaal geweldig aan mij, geloof dat ik hun harten wel heb verovert, hier ga ik mijn leven wel slijten !
Vind alleen de baas nog een beetje eng, mannen vertrouw ik niet zo.
Maar met wat tijd zie ik vast wel dat al mijn familie leden oke zijn .😊


High five poot van Humphrey! 🐾





Geen opmerkingen:

Een reactie posten