donderdag 13 april 2017

Marie-Sol 1 jaar thuis!!

Hallo lieve dierenvrienden,
Welnu, vandaag is het feest want Marie-Sol woont alweer een jaar!!!.. bij mij en de cockerbende.
Marie-Sol, mijn kleine grote schat en het zonnetje in huis!
Marie-Sol, ze ligt s,nachts in mijn armen te slapen met haar voorpootje op mijn wang, hoe mooi kun je het hebben??
Kan me  nog herinneren vorig jaar toen we haar vanaf Rotterdam hebben gehaald, dat ik in een opwelling direct een dikke kus op haar lieve snoetje gaf, ze reageerde nogal terughoudend, zovan, wat wil dat mens nu weer, ik vertrouw jou nog niet zo hoor..
Maar nu, moet regelmatig mijn bril oppoetsen, , nou ja, verdere uitleg lijkt me niet nodig haha.
Lieve Fabienne, nogmaals dank dat je haar aan me hebt toevertrouwd, ikzelf heb er geen enkel moment spijt van gehad, en volgens mij Marie-Sol ook niet, daar haar staartje constant kwispeld en haar blije oogjes, ja die spreken boekdelen!!
Lieve groeten van mij, Marie-Sol, Jo en Jody.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten