zondag 26 februari 2017

Demi en haar moeder op werkbezoek in de Refugio.

2013 heb ik samen met een oud-klasgenoot 10 weken stage gelopen bij ACE-Charity in Spanje. Elk jaar hadden wij het er over om terug te gaan, maar het kwam er steeds niet van. 

Nu bijna 4 jaar later was het zover, deze keer met mijn moeder. Wij hebben 4 dagen in het asiel geholpen met schoonmaken, voeren, uitlaten en natuurlijk heel veel hondjes geknuffeld. Ik had niet het idee dat het alweer 4 jaar geleden was. Het asiel was flink opgeknapt, maar verder leek het nog aardig hetzelfde. Mijn moeder is trimster van beroep en heeft nog een aantal hondjes getrimd.

Samen met klanten van mijn moeder, vrienden en familie heb ik een mooi bedrag ingezameld en dit overhandigd aan Fabienne. Op de terugweg hebben wij nog 4 hondjes mee genomen, waarvan een aantal naar een opvanggezin gingen en een aantal hun gouden mand al hebben gevonden. 


Ik hoop nog eens terug te gaan en wil iedereen bedanken voor de leuke week en het inzamelen van het geld! 

Groetjes Demi








Geen opmerkingen:

Een reactie posten