zondag 12 februari 2017

Albabina en Cantarina naar het bos.

Vanmiddag naar het bos geweest met opvang honden Albabina en Cantarina. 
Heerlijk gerend en geravot.
Ook flink geoefend met hier komen en zitten wat een welverdiend snoepje opleverde.
Cantarina heeft hier nog oefening voor nodig.

Ze hebben zich lekker uitgeleefd en het was heerlijk.




Albabina vertelt:

Vanmiddag lekker gewandeld in het bos met mijn opvang gezin en mijn andere opvang maatje.
Ik heb lekker gerend en was goed moe geworden.Het oefenen met hier komen en blijven zitten kende ik wel maar mijn maatje nog niet dus gaf ik het goede voorbeeld. Ik moederde ook een beetje over haar als ik dacht dat andere honden een beetje vervelend wilden doen.Ik wil mijn vriendin bescherming bieden.Ik ben zo'n knappert en mijn opvang gezin hoopt op een mooie gouden mandje al weet ik niet wat ze daarmee bedoelen.
ik ben bijna jarig en dan word ik 5.
Groetjes van albabina 





Daarna nog even lekker snoepen!!







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten