donderdag 12 januari 2017

Groetjes van BOELEKE !!

Het vrouwtje heeft toevallig gister de foto's van mij ingeladen op de computer, je vind ze in de bijlage.

Het gaat heel goed met mij.
Ik vind spelen met Yela heel leuk, Yela moet hier nog wel wat aan wennen, maar het gaat steeds beter.
Ook heb ik de neiging om snoepjes en botten van Yela af te pakken, Yela is altijd heel rustig met dingen op eten, dus krijgen we voer apart van elkaar. Als we een snoepje krijgen gaan we allebei braaf zitten, en als het baasje de riem pakt om uitgelaten te worden ga ik ook zitten zodat het baasje rustig de halsband om kan doen, wel vind ik het dan leuk om aan riem te knagen.
Snachts  slaap ik nog in de bench en gezien de "sneeuwstorm'" die mijn baasjes vanochtend vonden in de bench is dat voor nu nog een goed idee.

Het gaat allemaal hartstikke goed met mij, we hebben net buiten het dorp een heel groot weiland waar meerdere hondjes loslopen en daar kunnen we lekker met z'n allen spelen. 


Pootje,








Geen opmerkingen:

Een reactie posten