woensdag 7 december 2016

Kat Donnington sinds 24 augustus in Nederland

Mag ik mij even voorstellen...mijn naam is Donnington.

Geboren en getogen in Malaga Spanje en daar heb ik tot mijn 8ste levensjaar gewoond.
Eerst samen met mijn mama, Lulu. Maar ook met 8 vrouwtjes. Ik had het niet makkelijk als enige man in het gezelschap van al die dames.

Ook ben een beetje beroemd. Het baasje waar ik in Spanje bij woonde was schrijfster en zij heeft een aantal kinderboeken geschreven waarin ik de hoofdrol speel (Donnington’s reef).

Helaas sloeg ook in Spanje de crisis toe en kon mijn baasje de huur van haar huis niet meer betalen en moest zij haar huis uit. En daardoor zijn wij in het asiel beland.
De asiels in Spanje zijn niet zo fijn als hier in Nederland. Want uiteindelijk zou ik in het dodingsstation zijn terecht gekomen.

Gelukkig had mijn baasje (lees bediende) Monique mij op internet gezien en was gelijk verliefd.
Met name ook door de goede ervaringen met de geweldige Burmees Vince. En mijn baasje dacht dat het leuk voor Vince zou zijn om nog een Burmees erbij te hebben.

En toen was het zover.....na in een raar ding te hebben gezeten wat mensen een vliegtuig noemen kwam ik aan op Schiphol, ik vond het er niet zo fijn, overal mensen aan alle kanten die druk heen en weer liepen.

Eenmaal aangekomen in Voorburg heb ik een paar dagen lekker in een aparte kamer gezeten met mijn eigen eten, drinken en kattenbak.

Vince heb ik helaas maar 3 weken mee mogen maken, hij was toen eigenlijk al ziek, voor dat hij naar de regenboog brug ging.
Nu ben ik het enige Burmeesje in huis tussen 2 rode htk katers. Is af en toe nog wel even wennen, hoor. Ik ben natuurlijk al die vrouwen om mij heen gewend en geen andere mannen.

Van mijn baasje mag ik alles, lekker op bed liggen enzo, dat was ik hiervoor niet gewend.
Maar sinds ik heb ontdekt hoe fijn het op dat bed ligt ben ik er veel te vinden.
En het meest fijne vind ik ...............knuffelen...ik knuffel heel wat af.
Ook volg ik mijn baasje overal waar zij naartoe gaat in huis, soms struikelt ze zelfs bijna over mij :).


Volgens mij kun je wel stellen dat ik goed ben ingeburgerd!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten