donderdag 1 december 2016

HartenDIEF

5000
Dit is het 5.000ste bericht op het blog!!




Mijn HartenDIEF

Net wanneer ik de eerste hap uit mijn lekkere bruine boterham met kaas wil nemen gaat de deurbel
Ik loop naar de voordeur om een pakje aan te nemen en kijk even in het pakketje Als ik terug loop naar de salontafel om mijn boterham op te gaan eten zie ik dat hij verdwenen is
Ik kijk beschuldigend naar Guusje, maar zij kijkt onschuldig terug
Als ik haar een beetje streng vraag wat er met mijn eten is gebeurd, kijkt ze zo onschuldig dat ik aan de onderkant van haar oogjes het oogwit zie
Nee ik weet niets, ik ben onschuldig, geen boterham gezien, lag er die dan?
Maar haar roze tong spreekt een ander verhaal want die zoek nu toch met een verheerlijkte blik, naar misschien nog een lekker kruimeltje dat in haar haartjes is achtergebleven
Dan springt ze op de bank om haar snuit schoon te vegen aan het kleed op de bank
Ik moet streng zijn, maar ik ben toch al te laat, ik smelt......
Ik heb je zo lief, mijn Spaanse HartenDief
Heel veel bedankjes en groetjes van Toine, Ellen, Zen, Guusje (ACE Linneke) en Bobby (ACE Sulivan)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten