maandag 21 november 2016

Update Chester

Hey ik ben Chester!
Mijn baasje  Charlotte heeft me 2 zomers geleden geadopteerd bij SHIN. 
Ze kon niet weerstaan aan die puppyblik die ik haar toen heb gegeven. 
Deze gebruik ik nog steeds als ik een koekje wil.
Voor de rest stel ik het super! 
Ik heb nog een SHIN - broertje die al 5jaar in dit gezin verblijft. 
Hij is al wat ouder en wil niet meer met me spelen en dan doe ik niets liever dan hem wat te plagen zodat hij toch met me speelt.
Ik ben verzot op m'n tennisbal en verstop hem graag onder de kast, zodat ik hem er zelf moet onderuit halen! Maar  als er een grote struise meneer op me afkomt, kruip ik toch het liefst tussen de benen van m'n baasjes.
Ik ben de medewerkers van SHIN enorm dankbaar, zonder hen was ik misschien nooit terecht gekomen in mijn gouden mandje!!

Vele pootjes en likjes 


Chester 🐾



Geen opmerkingen:

Een reactie posten