maandag 28 november 2016

Swepe,mijn fosterhondje

Sinds twee weken mag ik tijdelijk voor Swepe zorgen.
Dit vrolijke hondje, zieltje zonder zorg,  zoekt een gezellig thuis, waar lekker met hem gespeeld en gewandeld wordt.
Het is een blij  en actief hondje, dat heel goed de hondentaal verstaat en dus ook prima met andere honden gehouden kan worden.
Ik heb hem met de kat van mijn dochter kennis laten maken en na enige correctie had hij snel begrepen wat de bedoeling was.
Het is een slim diertje, dat echt wil pleasen en zeer mens gericht is.
Daarom kon hij al na vijf dagen hier, loslopen in het bos, hij gaat best ver weg al of niet met mijn andere honden, maar komt steeds uit zich zelf terug om te kijken of ik er nog ben. Ook als ik hem roep komt hij meteen.
Zijn andere deugden zijn : 
Zindelijk,  kan een uur of vier samen met mijn honden vrij in huis alleen thuis zijn,  sloopt niet ,
Kent de basis commando’s en is verdraagzaam met mens en soortgenoten ,loopt netjes mee aan de riem , 
Slaapt ‘s nachts braaf in zijn bench en wacht geduldig tot hij er uit gehaald wordt.
Ook laat hij keurig zijn vachtje verzorgen en is een goede eter.

Het is een lieverd met een gouden hartje, dat een gouden mandje verdient.
Dit echt Terriertje wil heel graag een thuis waar wat leven in de brouwerij is, daar hij graag speelt en beweegt , om daarna in diepe slaap weer krachten op te doen. Als het even kan dicht bij het bazinnetje !

Met lieve groetjes aan de vorige verzorgers (sters ) in Spanje en Nederland van Swepe




Meer informatie over Swepe vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten