zaterdag 22 oktober 2016

Pepper en Lila...

Pepper en Lila superlieve honden, zitten in opvang in Belgie-Limburg- leven samen met nog 3 andere hondjes, lopen super mee op wandeling. Er is ook altijd een kleinkindje aanwezig van 2 jaar, dus ook daarmee komen heel goed overeen. Zijn beiden zindelijk.

Lila is een heel lieve en aanhankelijke hond dat helemaal open gebloeid is de laatste weken...
Zij geniet elke dag van een boswandeling aan de flexibele leiband en kan zitten op commando. Lila is niet goed met katten maar kan goed omgaan met andere honden.
's Nachts is er geen probleem want ze slaapt heel rustig op haar kussen en ze is ook zindelijk.
Lila vindt het niet erg om korte periodes alleen te zijn.
Dit is een hond die echt wil genieten van het leven en heeft elke dag een flinke wandeling nodig, maar daarna is ze heel rustig en ontspannen thuis.
Lila is vriendelijk met alle mensen maar in begin is ze een beetje verlegen tot dat ze u goed kent.
Wie wilt Lila een gouden maandje geven...?
Zij zal u eeuwig dankbaar zijn :)

           
Voor meer gegevens over Lila, klik hier.


Vergeet mij aub niet..Iedereen is altijd verliefd op mijn vriendin Lila, maar ik ben ook zo een leuk, klein hondje, dat niet zoveel vraagt in het leven, behalve een zacht kussen om op te liggen en een goede wandeling. Ik hou van alle mensen en hondjes....welke lieve mensen kunnen en willen mij een warm plaatsje bieden in hun thuis? Ik zal u mijn leven lang trouw blijven...

Lieve groetjes Pepper


Voor meer gegevens over Pepper, klik hier.

Nog wat foto's en van beide honden een filmpje, scrol naar beneden.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten