zaterdag 29 oktober 2016

Tiemon

Over 2 dagen is Tiemon een jaar bij me en we zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar!! en dat gaan we vieren hoor!!

Hoewel zijn hartproblemen wat erger zijn geworden (veel hijgen en hoesten) redden we het nog steeds goed met behulp van hart en plaspilletjes. Wel hadden we een probleempje met een grasaar in zijn pootje, wat de artsen er niet uitkregen. Vanwege zijn hartconditie wilden ze geen narcose toedienen, dus moest de bult tussen zijn tenen tot 4 x aan toe opengesneden worden en opnieuw een antibiotica-kuurtje gevolgd worden. Al die keren is het een heel dapper ventje geweest met wel een gil, maar zijn DA deed het iedere keer zo snel mogelijk. Maar hoerahoera, bij de 4de keer kwam het grasaartje tevoorschijn, en nu is alles weer OK. We doen het gewoon lekker rustig aan met veel kleine loopjes en veel hondepuzzelspelletjes.  Zijn nieuwste liefhebberij is mij in de middagwandeling naar de haringkar sleuren, war hij het staartstukje (in 4 kleine deeltjes) van de zoute haring en het laatste stukje augurk (mag ik niet vergeten!!!) krijgt. Hij is al berucht, want als de haringman hem ziet aankomen, wordt de haring vast schoongemaakt!!.

Bijgaand stuur ik nog wat foto's, waarvan de eerste twee betrekking hebben op zijn grasaarpootje, de 3de met stropdas, de 4de is genomen bij mijn moeder (93j) waar hij stierlijk verwend wordt (Ik vind dit een bijzondere foto met die hele oude hand) en een met een paar van zijn puzzels.

Met lieve groeten, Inge Krabbenbosch

Ziek pootje

Met babysokje......

Mooie man ben ik hè

Oma er staat ook nog taart op tafel.....

Puzzelen is wel erg vermoeiend hoor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten