donderdag 6 oktober 2016

Naly (Natalie)

Het gaat waanzinnig goed met haar. Wat een heerlijk wijfje is het toch! Inmiddels hebben we zo’n intense band opgebouwd in iets meer dan een maand dat ze makkelijk los kan lopen. Ze raakt mij niet kwijt. Ze loopt vrij en kijkt elke 20 meter even achterom of ze mij nog ziet. Als niet (dan verstop ik mij soms) dan weet ze niet hoe snel ze mij moet zoeken en uiteraard megagrote beloningen als ze mij gevonden heeft.

Ook in de auto gaat het fantastisch. Ze stapt zelf in en vindt het heerlijk dat ze samen met de kleine Pipi mee mag op pad. Als ze er maar bij mag zijn. En dag mag ze bijna altijd!

Pipi en Nalybeer zijn een prachtig koppel. Ze spelen eindeloos in de tuin en in huis en als we aan het wandelen zijn op een grote open plek of weiland rennen ze achter elkaar aan. Het is prachtig te zien hoe de honden al aan elkaar gewend zijn en de band die zij inmiddels hebben. Laatst rende Pipi op een hond af, bij aankomst deed de hond een beetje snibbig tegen Pipi, nou daar kwam Nalybeer aangerend om even te laten zien dat niemand lelijk doet tegen haar Pipi. Een kleine grom en het was gedaan. Ze is heel sociaal, zoekt contact met andere honden, maar over het algemeen ruikt ze even en loopt weer door. We hebben een aantal honden in de omgeving die ze echt enig vindt en waar ze graag mee speelt.

Ik denk met een gerust hart te kunnen zeggen dat wij allen in dit gezin (honden en mensen) zeer dankbaar zijn voor wat op ons pad is gekomen en het feit dat wij elkaar gevonden hebben. We hebben het heerlijk met elkaar en hopen nog heel lang van elkaar te mogen genieten!  












Geen opmerkingen:

Een reactie posten