zondag 9 oktober 2016

Groetjes Monty...ik ben gelukkig!!

Hoi Mammie , 
  
Ik ben vandaag naar de kapper geweest samen met Xena , lekker gewassen en geknipt ;-)
Ik heb het hier heel goed hoor met men broertjes en zusje :
Shinners : (Samuelo)Xeno bruine , (Vanilla)Xena wit/zwarte en een Belgische Gismo de grijze 
Volgende week moeten trouwens de 2 anderen ook naar de kapper !!!
Moeke en vake zijn heel lief voor me   !!!
Ze zeggen wel dat ik nogal nen blaffer ben ;-)
Kan jij me soms zeggen wie m’n ouders waren , de een was een York dat weet ik maar wat zou het ander ras geweest zijn ? 
Ik kan ook héél héél snel lopen en loop ook altijd achter moeke en vake aan ;-)
 
Mammie , ik ben zo blij dat je me naar hier hebt laten komen , nu ben ik echt gelukkig !!!
 
Dikke knuffel en likjes aan iedereen die ik daar ken 

Xxxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten