zondag 16 oktober 2016

Bo (Bokassa bij Ace)

Bijna 14 weken geleden gingen wij onze Bo (Bokassa bij Ace) ophalen in Rotterdam.  Hij is ondertussen al helemaal gewend en niet meer weg te denken bij ons. We hebben al drie honden van Ace daar kwam nu Bo bij. Bo is super sociaal. Hij vindt alles en iedereen leuk. Het is een enorme knuffelhond.  Met Triple, (Luz bij Ace, ruim 2 jaar geleden geadopteerd ) is hij dikke vrienden. Zijn ook van dezelfde leeftijd. Ze spelen heel erg veel samen en slapen gezellig samen. Onze andere 2 Ace honden zijn al wat ouder en die vinden het wel best. Ik vind het geweldig dat stichting Ace zoveel honden redt. Ik hoop dat ook steeds meer mensen die graag een hond willen een rescue hond adopteren  ipv een hond bij een fokker kopen. Het zijn zulke lieve -en dankbare honden.  Sinds ruim een jaar ben ik huisbezoekster voor stichting Ace geworden omdat ik ook graag iets wilden doen voor deze geweldige stichting. Ik kan dit iedereen aanraden, zo ontzettend leuk om te doen. Voor mij altijd een rescue hond!

Op de foto zit Bo links met grote vriendin Triple rechts.

Hartelijke groet, Astrid Veerman 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten