maandag 26 september 2016

Apo nu Amigo

Graag wil ik via onderstaande link aan jullie laten zien ... hoe goed het met Amigo gaat.
Dan zien jullie Amigo in het filmpje nog in Spanje ... dat we hem afhalen op Schiphol en ... hoe hij ‘gegroeid’ is in het jaar ... en ‘zijn positieve uitstraling’ .. een verschil tussen ‘dag en nacht’ !
Natuurlijk houdt hij ‘zijn verleden’ in zich .. dat merk ik wel ... ‘de angst’ voor mensen die hij niet kent ... is GROOT !
Eigenlijk wil hij niemand in huis dan alleen mijn vader wie óók zijn vriend is ...
Degeen die wel in huis komt wordt net zo lang ‘aangeblaft en opgejaagd’ tot hij het huis heeft verlaten hahahaha
Gelukkig ben ik erg ‘op mijzelf’ en heeft ‘de rakker’ mij voor zich alleen... wat ‘een ondeugende maar lieve hond’ heb ik getroffen ... pittig maar zó warm van hart ♥ Een echte ‘Tiger Tulip Boy’ !
 

Dank voor ‘de nazorg’ ... jullie doen mooi werk , ga zo door !

Klik hier om het filmpje te bekijken.

Met vriendelijke groeten
Marilyn 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten