maandag 22 augustus 2016

Sponsors gezocht !

Hallo,
Mijn naam is Serena van der Maarl en ik ben een fanatieke lange afstands loopster.Ik loop ook dit jaar in Oktober, voor de 4e keer, de 4daagse in Marbella weer mee.Lange afstanden wandelen is sinds 11 jaar een grote hobby en waar mogelijk, loop ik voor goede doelen.
Dit jaar in Marbella, loop ik voor ACE. ACE is een organisatie die mij erg aan het hart ligt. Het dierenleed in Spanje is groot en het werk wat ACE verricht, vind ik daarom erg belangrijk. Zodat ACE dit werk kan blijven doen, heb ik besloten mij te laten sponsoren tijdens de 4daagse van Marbella. Vind jij het dierenleed in Spanje net zo erg als ik en draag je ACE ook een warm hart toe? Sponsor mij nu voor de 4daagse in Marbella! Sponsorbedragen kunnen overgemaakt worden naar NL47RABO0380151618 tnv Serena van der Maarl. Alvast bedankt namens de Honden en Katten in Spanje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten