dinsdag 23 augustus 2016

In Memoriam Bai

Ik heb in 2008 op 31 oktober een vlindermixje bij jullie geadopteerd een teefje genaamd Bai, ze kwam uit Malaga. Ze is geboren in 2004. Ze is toen naar Drachten in Friesland gegaan
Nu mail ik jullie met het droevige nieuws dat ik haar op donderdag 18 augustus 2016 onverwachts heb moeten laten inslapen, ze had mondkanker het ging heel snel in 3 dagen tijd.
Ze heeft geen pijn gehad, en dat had ik haar ook beloofd, toen ik Bai in Eindhoven ophaalde heb ik haar beloofd dat nooit en te nimmer meer pijn zou hoeven te lijden.
Ik ben stuk van verdriet het was mijn meisje ondanks nog 4 katten en een westie bleef Bai voor mij heel bijzonder.
Bai en ik hebben een heerlijke en fantastische tijd met elkaar gehad, zoveel samen gedaan en beleeft.
We hoefden elkaar maar aan te kijken en ik wist precies wat ze wilde, al die jaren heeft ze bij mij op bed geslapen , dat voelde voor Bai het veiligst en vertrouwtst.
Ik mis haar zo en haar zijdezachtevachtje en haar streken die had ze ook hoor.
Nu moet ik zonder Bai verder maar het is zwaar er is een lege plek .
Dit is haar laatste foto , die heb ik s,morgens nog van Bai gemaakt , niet wetende dat ze er s'middags niet meer zou zijn.
Ik hoor wel van jullie
Vriendelijke groet
Anja Tellekamp


Geen opmerkingen:

Een reactie posten