woensdag 17 augustus 2016

Barud, bijna ingeslapen in het dodenstation.....Van nummer 46 naar een "TIME OF MY LIFE"!! Daar doen we het voor !!

Hallo Allemaal, 

Een weekje eruit vliegen is voor elk van ons af en toe eens goed, 
Effe vanop afstand kijken hoe en wat,…even buiten de hekken treden, 
en dan weer aan de slag,…dat is het leven van elk van ons, wie of waar dan ook,….
Hier onze Barud

Wat voorafging :



Fabienne vertelt : Hij bleef in mijn gedachten hangen...ik kon hem op het ogenblik zelf niet meenemen maar ik kreeg de nacht niet door zonder aan hem te denken...ik ging hem halen.
Hij voelde zich de koning te rijk, zo oneindig dankbaar...wat een schat ! 
Barud, met zijn mooi gevlekt sjaaltje rond zijn hals, is vrolijk en lief, zo oneindig goed van aard en heel mensgericht...een tophond, een ideale kameraad voor heel de familie...
Wie laat deze knaller gauw aan een nieuw hoofdstuk beginnen…?

En nu, baasje verteld,…

Heb enkele foto’s van onzen Barud bij deze mail gevoegd.
Hij heeft de "time of his life" gehad op zijn eerste trip naar Italie (Sardinie) met zijn beste vriendin Thelma zeer dicht bij zijn zijde.
Hij is er stekezot van en kan haar geen moment gerust laten, in luuuuv :)
Echt wel een top hond!
 
En nu Barud aan t woord :

         Mijn geluk hing aan aan zijden draadje,..de moment van het geluk overkwam me toen          ik het dodenstation verliet,…
         Mijn geluk kan nu niet meer stuk, Dank aan ACE SHIN, aan ieder die voor me vocht,            …
         Mijn geweldige baasjes,…mijn geluk kan niet meer stuk !!!!  

Dankbare Poot, Barud !!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten