zaterdag 16 juli 2016

Manolito

Manolito, kwam bij mij binnen als een enorm angstig hondje... zooo  bang om geslagen en geschopt te worden...

Heel, heel soms gebeurt er nog wel eens iets, dat ik denk  "oh ja, zijn verleden..."  maar Manolito heeft enorme stappen gemaakt !

Ik heb hem zien transformeren van een bang hondje v/d straat en uit het dodingsstation, die zich werkelijk onzichtbaar wilde maken  (want als hij er niet was kon hem ook zo min mogelijk overkomen)  tot een een geweldig lief, humoristisch en zelfverzekerd binky... en iedere dag weer tovert hij een lach op mijn gezicht ! Trotser dan dit kan ik echt niet op hem worden !

Maar het zijn ook de kleinere stapjes, die zomaar onverwacht op een dag gebeuren, die als echte pareltjes zijn, zoals vandaag: 


ZO LEUK ! NA 1 1/2 JAAR KWAM MANOLITO VOOR HET EERST EEN KNUFFEL IN DE TUIN HALEN !!!

Hiervoor ging hij, als hij dacht dat ik niet keek, "stiekem" ff snel een piessie doen en dan rende hij, zo snel als hij kon, weer naar binnen....
Maar vandaag heeft hij door dat ons kleine tuintje er ook gewoon voor hem is ! En zo is het Manolito je hoort er echt helemaal bij !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten