zondag 12 juni 2016

Hondje van zondag uit de autokoffer bij 30°!

Het was zondagmiddag, zo warm, een 30°C en iedereen liep te puffen toen er een auto aankwam...
Een dame stapte uit, meneer bleef zitten! “Ben jij van hier?”, vroeg ze. "Ik heb een probleem: er is een hond tegen me aangelopen en ik wil hem niet. Mijn man nog veel minder! Waar kan ik hem laten?”
Toen ik vroeg waar het hondje was, deed ze de kofferbak open, waar het diertje naar adem lag te snakken!
Hoe kan je zoiets doen in deze hitte?  ”Wel! Wij willen geen hond op de achterbank of in de auto! Waar moet ik hem anders steken?"
Ik heb het hondje genomen en adieu gezegd!
Zo kon het koppeltje hun leven weer verder zetten, met een probleem minder!
Trunk kreeg echter de shock van zijn leven toen hij bij ons binnenkwam. De stakkerd huilde van ellende, sprong alle richtingen uit bij het horen en zien van al onze hondjes. Het was duidelijk hun eigen hondje dat ze afgezet hadden, maar alle redenen waren goed om hem te dumpen.
Het is een bijzonder zachte, lieve hond, heel mensgericht en onderdanig, zo vriendelijk en hartverwarmend…














Geen opmerkingen:

Een reactie posten