dinsdag 28 juni 2016

Bowie

Hoi hoi     Ik wilde nog iets van mij laten horen . Ik ben nu inmiddels 8 maanden weg uit de omgeving die niet zo prettig was voor mij.... Nu heb ik een leven tjeee zo goed en allemaal top .... Ik loop al los en bescherm mijn vrouwtje erg goed .... Soms te goed hoor maar dat moet ik nog een beetje afleren .... Tja ze is zo lief voor mij dat ik niet wil dat andere haar kwaad doen .... Maar ik bijt niet hoor ik laat gewoon ff weten.... Die is van mij dus afblijven hahaha... Verder gaat het ook goed met mijn broer Jannus .... Ook daar mag men niet aankomen ... Wel de mensen die ik ken hoor ... Maar van die vreemde snoeshanen niet hahahaha .... Verder gaat het erg goed ...... Plas niet binnen( heb ik dus nooit gedaan) ben netjes en lief ..... Slaapt ook op bed yessssss...... En ga overal mee naar toe ...... Heerlijk leven nu .....  Tot de volgende keer.    Groetjes Bowie  voorheen ( Eugenio) rare naam hoor hihihi


FF mee shoppen met de baasjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten