zaterdag 14 mei 2016

Bonita (Bebita 10948)

Onze Bonita ( Bebita )3 maanden bij ons:

Ja ik ben alweer 3 maanden in Nederland en  pfff wat was dat allemaal raar.
Naar de dokter omdat ik nagekeken moest worden en iets kreeg tegen de ziekte van Weil.
Ook de Leishmania moest nagekeken worden en wilde ze bloed van me hebben , nou dat hebben ze geweten hoor .
En ook bleek ik Giardia te hebben en moest ik van die gekke pillen slikken , maar gelukkig was daardoor mijn diaree snel over , dat was wel lekker.
Ik moest gaan leren luisteren , mocht geen schoenen stuk maken en afstandbedieningen zijn ook al geen speeltjes van mij. En ik heb echt genoeg speeltjes hoor .
Liepen hier nog twee van die vierpoten in het rond waar ik mee moest delen, nou speeltjes ja die wel maar mijn eten daar moesten ze vanaf blijven .
Maar ze zijn nu wel  speelmaatjes voor me en als het aan mij ligt doe ik dat de hele dag , maar die andere twee hebben daar niet altijd zin in en dan krijg ik een knauw .
Ik ben dan heel zielig en jankt dan als een speenvarken en zoek dan heel snel het vrouwtje op voor troost.
Jullie zullen wel denken een speenvarken ja volgens mijn baasjes blaf en jank ik niet normaal en zeggen ze dat ik een speenvarkentje ben.
Verder vind ik los lopen heel leuk , maar dan willen ze weer naar huis  en dan denk ik van ja doei ik nog niet en loop dan weg. Dat is iets wat ik niet mag , maar buiten spelen is zoooo leukkkkk.
Uiteindelijk vangen ze me en gaan we weer naar huis.
Ik ga ook binnenkort naar school maar omdat mijn ander baas ziek is , is dat er nog niet van gekomen.
Al met al vind ik het reuze gezellig hier en geniet ik overal van.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten