zondag 22 mei 2016

ACE hond Ringo Star, nu Chipo

Chipo, ACE Ringo Star, is nu 1 jaar bij ons.
Hij kwam, zag en won alle harten in zijn omgeving.
Onze Spaanse krullenbol is nog steeds de vrolijke, energieke hond die onbevangen uit de bench stapte op vliegveld Eindhoven, een jaar geleden.
Als het even kan, gaat hij overal met ons mee, niets is hem te gek;  van een kano op een Zweeds meer tot in een skigondel in de Zwitserse bergen, als hij maar mee mag.
Hij is het revalidatie-maatje van mijn man, helpt mij (wel ongevraagd) met het sorteren van het wasgoed, waarschuwt als de voordeurbel gaat en beschermt mij nadat ik op straat gevallen was. 
Ik noem hem vaak vriendje, een vriend voor het leven.
Wij zijn gelukkig dat Chipo op ons pad gekomen is, een super asielhond uit Spanje.
De medewerkers van ACE verdienen een gouden stoel in de hemel voor hun goede werk.
Marijke Bense





Geen opmerkingen:

Een reactie posten